تاحالا دقت کردین؟ ما فروردینیا هرکی رو بیشتر دوست داشته باشیم، بیشتر باهاش دعوا

می کنیم؟ .......تازه چیزی که جالبه اینه که بعد این همه جر و بحث هنوزم دوسش داریم!