بس که دیوار دلم کوتاه است...
بس که دیوار دلم کوتاه است...
هرکه از کوچه تنهایی من می گذرد ،
به هوای هوسی هم که شده ....
سرکی می کشد و می گذرد!!!!
+ نوشته شده در شنبه نهم دی ۱۳۹۱ ساعت 15:57 توسط امیر امامی
|
بس که دیوار دلم کوتاه است...
هرکه از کوچه تنهایی من می گذرد ،
به هوای هوسی هم که شده ....
سرکی می کشد و می گذرد!!!!
هزاران بار ما را سوخت