فرورديني ها را نمی‌شود داشت؛ فقط می‌شود یک جور خاصی دوستشان داشت.اصلا
برای این نیستند که برای تو باشند یا تو برای آنها. اصلا به آخرش فکر نمی‌کنی. آنها برای اینند که
دوستشان بداری؛ آن هم نه دوست داشتن معمولی، نه حتی عشق! یک جور خاصی دوست داشتن که
اصلا هم کم نیست. فرورديني ها حتی وقتی که دیگر نیستند هم در کنج دلت تا ابد یک جور خاص دوست
داشته خواهند شد."